+ Reply to Thread
Page 2 of 2
FirstFirst 1 2
Results 11 to 19 of 19

Thread: Grand Theft Auto IV (GTA 4) (Update: 08-04-08)

1. Update mainpost. Multiplayer preview toegevoegd.

Als ik trouwens een console ga kopen koop ik de PS3... Deze heeft Blu-ray, je hoeft niet te dokken om online te gamen. De updates en extra rotzooi die een XBOX360 heeft boeit me niet. De Xbox360 heeft in het verleden laten zien erg vaak de zogenaamde 'Red Ring of Death' te hebben wat betekend dat deze zomaar ineens vast kan lopen en je hem op moet sturen omdat hij niet meer te repareren valt. En de PS3 biedt meer perspectief voor de toekomst.

Als laatste heeft de PS3 een pakket die 399 euro zal zijn en het spel GTA IV er bij in zal hebben.

Maarja, dit is natuurlijk nog toekomstmuziek aangezien ik nu vrij blut ben
    If olive oil come from crushed olives.. Then where does baby oil come from??

2. Join Date
    Apr 2007

oei oei oei!!!!!

nog een kleine week en ik kan em spelen op mijn big screen tv op hd quality!!!!!

zondag eerst maar is bij frank kijken.....kut xbox :P

3. Haha de xbox is ie voor gelekt inderdaad.... Naja, jij koopt em iig legaal lijkt me mooier spelen bij jou

4. Join Date
    Apr 2007

tja, het is wel een verschil op HD of niet. Ben heeeeel erg benieuwd. op de filmpjes ziet alles er erg strak uit, en wat ik van frank hoorde ook!

eerst maar is koningingen dag feiren in adam dan ben ik 2 dagen vrij, dus genoeg tijd voor GTA :D

5. Vandaag is de Review van GTA IV bekroond met een heuze 10 en wordt het beschreven als de beste actie game OOIT! De review staat in de main post.

[C]

6. Join Date
    Apr 2007

Ik vind het ook echt ongelofelijk hoe het eruit ziet.

vette mooie spel
    BomChickaWahWah!

7. Join Date
    Apr 2007

het is wel leuk spel ja..gister tot kwart voor 2 doorgespeelt :P.... moet em ff uitspelen.
    multiplayer is btw ook echt geniaal...echt te leuk voor woorden :D
    loopt gewoon lekker soepel en niet zoals die addons of whatever van san andreas en vice city
    We live for the nights we'll never remember with the people we'll never forget

8. Oh ik moet binnenkort ff testen dan maar.
    Haha .
    Ik was altijd al het type om te vechten; niet met jou maar voor me principe's en rechten!

9. Join Date
    May 2007

Gta4 ook in de pocket :D

+ Reply to Thread

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)