Singleplayer preview
GTA IV Singleplayer Preview (klik hier)
Dit wordt waarschijnlijk 1 van de meest gedetaileerde en beste spellen tot nu toe. Lees hierboven de preview (Hands on, betekend dat ze het spel gedeeltelijk gespeeld hebben).
Grand Theft Auto is de al om bekende Free Roaming (vrij bewegen, dus zonder lineair spelverloop) game van Rockstar. Je hebt alle vrijheid die je maar kunt bedenken en je kunt doen en laten wat je wilt in de game.
Dit 4e deel zal extreem veel oog voor detail en menselijk handelen bevatten (Dit door middel van de Euphoria Engine (Lees preview). Het zal hoogstwaarschijnlijk een waardige opvolger worden van zijn voorgangers (GTA III, GTA Vice City, GTA San Andreas) worden. En het wordt nu al voorspeld dat deze game het spel van het jaar gaat worden.
GTA IV zal 29 April (net voor koninginnedag) uitkomen op de PS3 en XBOX360 en zal hoogstwaarschijnlijk ongeveer een half jaar later uitkomen op de PC (Nog NIET aangekondigd).
Ik zelf zou dit spel erg graag willen spelen, omdat ik me super heb vermaakt met de voorgangers van GTA IV en deze GTA zeer maar dan ook zeer veelbelovend is.
UPDATE:
Multiplayer preview
GTA IV Multiplayer Preview (Klik hier)
UPDATE 27-04-08:
GTA IV Review (eindoordeel)
http://www.gamer.nl/doc/45624/Grand-Theft-Auto-IV

Reply With Quote

Bookmarks