+ Reply to Thread
Page 1 of 2
1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 19

Thread: Grand Theft Auto IV (GTA 4) (Update: 08-04-08)

1. Grand Theft Auto IV (GTA 4) (Update: 08-04-08)

Singleplayer preview

GTA IV Singleplayer Preview (klik hier)

Dit wordt waarschijnlijk 1 van de meest gedetaileerde en beste spellen tot nu toe. Lees hierboven de preview (Hands on, betekend dat ze het spel gedeeltelijk gespeeld hebben).

Grand Theft Auto is de al om bekende Free Roaming (vrij bewegen, dus zonder lineair spelverloop) game van Rockstar. Je hebt alle vrijheid die je maar kunt bedenken en je kunt doen en laten wat je wilt in de game.

Dit 4e deel zal extreem veel oog voor detail en menselijk handelen bevatten (Dit door middel van de Euphoria Engine (Lees preview). Het zal hoogstwaarschijnlijk een waardige opvolger worden van zijn voorgangers (GTA III, GTA Vice City, GTA San Andreas) worden. En het wordt nu al voorspeld dat deze game het spel van het jaar gaat worden.

GTA IV zal 29 April (net voor koninginnedag) uitkomen op de PS3 en XBOX360 en zal hoogstwaarschijnlijk ongeveer een half jaar later uitkomen op de PC (Nog NIET aangekondigd).

Ik zelf zou dit spel erg graag willen spelen, omdat ik me super heb vermaakt met de voorgangers van GTA IV en deze GTA zeer maar dan ook zeer veelbelovend is.

UPDATE:

Multiplayer preview

GTA IV Multiplayer Preview (Klik hier)

UPDATE 27-04-08:

GTA IV Review (eindoordeel)

http://www.gamer.nl/doc/45624/Grand-Theft-Auto-IV
    Last edited by Chielemans; 27-04-2008 at 19:32.
    If olive oil come from crushed olives.. Then where does baby oil come from??

2. Join Date
    Apr 2007

kut rockstar..het moet gelijk op pc!!! :P :D
    We live for the nights we'll never remember with the people we'll never forget

3. Ja, ben der ook niet bepaald blij mee... Het is eigenlijk begonnen bij de PC en nou hebben die pauperconsoles de boel overgenomen.... Half jaar langer wachten ffs...

4. Join Date
    Apr 2007

half jaar TE lang idd....blegh...vooral leuk dat je dat dan al weet...iedereen die ps3 heeft ofsow kan em al spele en wij moete wachte :/

5. Join Date
    May 2007

Heb je geen Ps3? Wat jammer...

6. Ik zou dan eerder een XBOX360 kopen... Goedkoper en naar mijn mening betere spellen. (blu-ray boeit me niet)

7. Join Date
    May 2007

Ach ja ik had via een koopje een ps3 kunnen kopen voor 200 euri dus tja dan maar een ps3 :D maar bevalt prima hoor :D

8. Join Date
    Apr 2007

geef mij ook maar ps3

9. euhm ik zou toch zelf eerder voor de xbox 360 gaan idd
    Ik was altijd al het type om te vechten; niet met jou maar voor me principe's en rechten!

10. 200 euro voor een PS3... had ik ook cker gekocht dan :P

+ Reply to Thread

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)