+ Reply to Thread
Page 3 of 3
FirstFirst 1 2 3
Results 21 to 27 of 27

Thread: Lees jij wel eens een boek?

1. Quote Originally Posted by Baas View Post
    Ik heb de biografie gelezen van zanger Bennie Jolink, prachtig boek over het bizarre leven van hem, met veer bier, bizarre ongelukken, slechte gezondheid en natuurlijk de band. Het boek heeft een toepasselijke naam; Oerend Hard. Zelfs podium hardenberg staat nog in dit boek vermeld, omdat hij ooit na een optreden hier afgevoerd is naar het ziekenhuis in hardenberg.
    Zo ken ik jou ook Bas .... Mijn laatste boek dat ik echt gelezen heb was zoals ik al zei 'De Hades Factor' .... Dat was zo'n 4 a 5 jaar geleden
    If olive oil come from crushed olives.. Then where does baby oil come from??

2. haha die bas. Misschien bestaat er wel een boek over bier, zul je ook vast leuk vinden
    Ik lees zelf ook weinig boeken maar nu ik wat tijd heb heb ik al een aantal boeken gelezen. De vliegeraar van Khaled Hosseini is een erg goed boek.

3. Join Date
    Apr 2007

Quote Originally Posted by Mirjam View Post
    haha die bas. Misschien bestaat er wel een boek over bier, zul je ook vast leuk vinden
    Ik lees zelf ook weinig boeken maar nu ik wat tijd heb heb ik al een aantal boeken gelezen. De vliegeraar van Khaled Hosseini is een erg goed boek.
    ja ik heb wel een boek over bier hahaha, de vliegeraar hebben mn ouders ook gelezen hij staat nu in mijn kast, maar daar is het ook bij gebleven tot nu toe.

4. Join Date
    Aug 2005

Hmmm ben niet zon boeken wurm ! Lees alleen de donald duck ;P maar of je dat een boek kunt noemen??? haha
    Eenmaal zullen we de kampioen zijn, FC Twente, FC Twente

5. Quote Originally Posted by Dennus View Post
    Hmmm ben niet zon boeken wurm ! Lees alleen de donald duck ;P maar of je dat een boek kunt noemen??? haha
    stripboek
    If olive oil come from crushed olives.. Then where does baby oil come from??

6. Join Date
    Apr 2008

De laatste keer dat ik een boek las, betrapte ik mij er zelf op dat ik al op de laatste bladzijde van het boek was!

7. Join Date
    Apr 2007

Ik las nooit.....tot ik op reis ging met lezende leendert.
    En zijn dikke boeken....dan moet je wel.

En het is best leuk, alleen erg vervelend wanneer je op blz 300 bent en dan ben ik nog niet eens op de helft, dan duurt het mij allemaal wat te lang.

+ Reply to Thread

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)