Zet hieronder de recepten voor de lekkerste cocktails ! laat ik zelf maar beginnen:
Chiel
Sex on the beach (Explains itself)
30 ml Wodka
30 ml Peach tree
jus d'orange
grapefruitsap
cranberrysap
ijsblokjes
Jack Damon (super!)
Smirnoff vodka
Jack Daniels whisky
Red bull
Ginger ale
Jack Schipper
Mojito
verse munt
chrushed ijs
suikerwater
aanvullen met bacardi
Naamloos
6 centiliter verse aardbeien (geprakt)
6 centiliter aarbeienyoghurt
9 centiliter blanke rum.
lekkere frisse cocktail.
is wel een beetje heel erg sterk. maar ook verschrikkelijk lekker...
Naamloos
6 centiliter vodka
12 centiliter citroenlikeur
aanvullen met jus d'orange.
lekkere frisse cocktail.
Naamloos
stukjes verse meloen. (water meloen)
6 centiliter brentzen meloen likeur.
3 centiliter bananen sap.
aanvullen met blanke rum of tequila.
Mirjam
Naamloos
40 ml malibu
20 ml witte rum
50 ml organe (neem aan dat dit 'Orange' moet zijn)
60 ml anassap
10 ml grenadinesiroop
Naamloos
Peach tree
Malibu
Passoa
Dubbelfris
(hoeveelheden volgen hopelijk snel)
Ga deze zomer meer experimenteren met cocktails... Meestal haalde ik ze gewoon in het buitenland... In Italie bijvoorbeeld hadden ze geniale cocktails met vers fruit en rum, denk dat ik de supermarkt maar is op ga zoeken en de blender uit het stof ga halen..
Iemand die suggesties voor mij heeft, altijd welkom (vooral tropisch of zware cocktails (zo strak dat je je mond een uur niet meer kunt tuiten)) ben ik dol op !! Post ze hieronder, zal ik ze aan het lijstje toevoegen(met jou naam uiteraard)
Update 27-01-08:
Ik heb dit oude topic maar weer even uit het archief geplukt en wil dat jullie met nog meer cocktail recepten komen, hoe meer hoe beter!!! Misschien doen we later nog wat leuks met de recepten!
Heb ook het topic opgeriumd. Moet natuurlijk wel gebeuren want de lente met het mooie cocktail weer staat al weer om de deur (Ik ben nou eenmaal optimistisch)
Als je geen naam hebt voor je cocktail verzin er 1.. Dit zodat we ze mooi op een rijtje kunnen zetten!
Voor de mensen die geen idee hebben van hoe een goede cocktail moet zijn:
Probeer dit spelletje eens
(Dat spel is wel met een knipoog er bij gezet want ik weet niet in hoeverre deze realistisch is, het is in ieder geval grappig)

..
)
Reply With Quote
Bookmarks